Roncsautó átvétel - bontási igazolás kiadása


Totálkáros és sérült autójának kivonása - Szállítást, és a bontási igazolás kiadását vállaljuk!

  • ha gépjárműve törött, sérült, jégkáros
  • ha autója műszaki vizsgája már lejárt, nem áll módjában, vagy nem látja értelmét annak megújítására és a jármű csak terhére van, foglalja a helyet
  • ha totálkárt szenvedett, viszont a biztosító társaság által kikalkulált kárösszeg nem fedezi annak piaci értékét
  • ha törött, sérült gépjárműve javítási költsége nem rentábilis / megfizethető nagyságrendű
  • ha gépjárműve motorhibás, nem üzemképes állapotú
  • ha megörökölte, de csak teher az Ön számára

Mi megoldjuk a problémáját!
Szabaduljon meg legálisan autó roncsától! (Amennyiben élni kíván ezzel a lehetőséggel a bontásra, kérjük a kivonásra szánt gépjárművéről e-mailben küldjön fotót az alábbi címre: autokivonas@alkatreszvadasz.hu)



Dokumentumtár



A bontási átvételi igazolás kiállításához kérjük lehetőség szerint az alábbi dokumentumok közül az Önre vonatkozót kinyomtatni és kitöltve a gépjármű leadásakor magával hozni szíveskedjen! (A dokumentumra kattintva új ablakban fog megnyílni az adott nyomtatvány!)




Bontási átvételi igazolás kiadása


A gépjármű tulajdonosa köteles a forgalomból véglegesen kivonásra szánt, hulladékká vált gépjárművet a Közlekedési Felügyelet által regisztrált bontó-hulladékkezelőnek átadni. A tulajdonos kizárólag a forgalomból történő végleg kivonás után mentesül a súlyadó és a kötelező biztosítás fizetése alól. 364/2019) Kormányrendelet alapján a gépjármű tulajdonosa a forgalomból végleges kivonást kizárólag BONTÁSI ÁTVÉTELI IGAZOLÁS birtokában kezdeményezheti az illetékes Okmányirodában. 
A jogszabály teljes szövege erre a sorra kattintva elérhető!



BONTÁSI ÁTVÉTELI IGAZOLÁS kiállításának folyamata és a szükséges dokumentumok: 
Bontási igazolást munkanapokon, hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között tudunk kiállítani! 
Kizárólag rendezett tulajdonosi viszonnyal rendelkező gépjárműveket veszünk át! 
A bontási igazolás kiadásának feltétele, hogy az érintett gépjármű telephelyünkre beérkezzen, illetve hogy a központi online nyilvántartáson keresztül telephelyünkön kollégánk a tulajdonos vagy meghatalmazottja jelenlétében elvégezze a gépjármű bontását. /kb. 30 perces folyamat/ 


A gépjármű telephelyünkre történő beszállítása 
Amennyiben a gépjármű sérült, vagy műszaki hibás, telephelyünkre történő beszállításban autómentőnk segítségével állunk ügyfeleink rendelkezésére! Kérjük ennek esetleges költségével kapcsolatban kollégánkkal egyeztessenek Kedves Ügyfeleink!



Magánszemély esetén

  • Forgalmi engedély
  • Törzskönyv (1999. 07. 12-e után kiállított forgalmi engedély esetén törzskönyv)
  • A tulajdonos (vagy meghatalmazottja)
  • A tulajdonos (vagy a nevében eljáró személy) iratai - személyi igazolvány és lakcímkártya
  • A gépjármű (a gépjárműért cserébe állítjuk ki a bontási igazolást – a gépjármű bármilyen mértékben lehet sérült,
  • korrodált – de a fődarabokkal rendelkeznie kell, illetve a forgalmi szerinti súllyal a környezetvédelmi hatóság
  • irányába el kell számolnia a kivonást végző vállalkozásnak)

 

Cégek esetén

  •  Cégkivonat
  • Aláírási címpéldány
  • Amennyiben nem a tulajdonos jár el, úgy egy meghatalmazás szükséges
  • Amennyiben más az üzembentartó, akkor egy lemondó nyilatkozatot kérünk

További kérdés esetén kérjük, az alábbi telefonos elérhetőségen keresztül keresse kollégánkat: 

Tel.: 06 30 / 954-6680 
E-mail: autokivonas@alkatreszvadasz.hu
2162 Őrbottyán Fő út 247.